سینا غفوری

سرباز کرد حریم ولایت

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

((سَوَاءٌ عَلَیْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ یَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ  إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْفَاسِقِینَ))

      (*سوره مبارکه منافقون، آیه 6)


✔️نقش پدرخوانده در انتخاب شهردار سنندج


🔴انتخابات ۹۶ سرشار از عجایبی بود که میتوان  گفت طی انتخابات های برگزار شده در  تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است.

از استثمار ستاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری به نفع کاندید شورای شهر سنندج تا اقدام به تخریب و حذف تنها کاندیدای رقیب در  راه رسیدن نوچه ی پدرخوانده به جایگاه ریاست شورای استان ، تنها قسمت کوچکی از این عجایب است.


⚫️علی ای حال دشوار ترین  و عجیب ترین هماورد چند دهه اخیر پایان پذیرفت و امروز منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رسما فعالیت خود را با کنار گذاشتن خدمتگزار راستین مردم آغاز نمودند .شروع منحوسی که فقط باید دعاد کرد که سرانجام  ختم  به خیر شود.


😉امروز با تمام بدی هایش یک حسن  داشت آن هم عدم تحقق طرح  منفعت طلبان برای رخنه در شورای شهرستان و استان که در جهت پیشبرد برنامه بلندمدت آنان برای  حضور در انتخابات ۱۳۹۸ بود .

 طبق اخبار غیر موثق شب گذشته برای عدم ابقا فخری  معامله ای صورت گرفت و فرزند خلف منفعت طلبان ؛  منفعت را در برکناری فخری احساس نمود و از حضور در شورای شهرستان منصرف شد و عطایش را به لقایش بخشید.


امروز پس شکست این عزیزان ساعت ها به انتخابات گذشته و کنش ها و واکنش ها اندیشیدم و به نتایج فراوانی رسیدم که اکنون مجال مطرح نمودن همه آنها نیست.


فقط یک  مورد را خدمت شما عرض میکنم:

همه ما این وعده اللهی شنیده ایم که ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺗﻤﻨّﺎﻯ ﺷﺮّ ﺩﺍﺭﺩ، ﺧﻮﺩﺵ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺁﻥ ﻣﻰ‌ﺷﻮﺩ.

 دیروز شما و هم سفره ای هایتان قصد داشتید که آوجیان را با هزاران حربه از میدان رقابت انتخابات شواری شهر حذف کنید تا حریف در خور رقابتی  برای تصدی ریاست شورای استان در برابر شما نباشد. اما اکنون ...........بگذریم ... اما این نکته را  فراموش نکنید چاه مکن بهر کسی اول خودت، دوم کسی


به امید اینکه این پیامبر زاده عزیز حداقل به پاس اندیشه افرادی که وی را محرج دانسته و  او را به عنوان نماینده خود در شورای شهر برگزیده اند  از حضور در انتخابات ۹۸ منصرف گشته و مصلحت مردم را بر منفعت خود ترجیح داده و بدانند که خدمت و بندگی مردم در هر رتبه و مقامی امری مقدس است و رسالت او در مجلس و شورای شهر مشترک است و این فریضه چیزی نیست الا خدمتگزاری مردم  .

در پایان از خداوند سبحان برای یکایک شما منتخبان عزیز فیروزمندی و کامروایی بیش از پیش را در راه خدمت به مردم کردستان  خواهانم.


سرباز کرد حریم ولایت

سینا غفوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی