سینا غفوری

سرباز کرد حریم ولایت

(( به نام خدایی که صداقت آفرید ))

(اگر دین ندارید و از قیامت نمی ترسید، لااقل در دنیای خود آزاده باشید)


             🌷🌷فراری از پیشینه 1🌷🌷


بیایید که زین پس در فضای  سیاسی متعفن غالب بر استان کردستان  حضوری کاملا انتقادی ((بدون جانبداری از هیچ شخص و یا گروه خاصی)) داشته باشم.


امروز برای حقیر مایه ی مباهات است  که جز پیروی از مسیر ولایت و خون شهدا و آرمانهای نظام و انقلاب با تکریم حقوق مردم کلامی  ننگاشته و در این راه  حتی با تهدیدها و فحاشی خم بر ابرو نیاوردم و راه خود را ادامه دادم.

بدین سبب صریح میگویم  از  اشخاصی که  در این وهله زمانی باقلم  عیبجویانه و تندخو منتها از قسم عدالت حقیر گزند دیدیده اند، پوزش می خواهم  و از آنان طلب حلالیت دارم .

اندیشه حقر این چنین است  که صداقت  در این فضای بویناک  و آشفته ی حاکم بر   استان جایگاهی ندارد در این  برهه زمانی منافقین ،ریاکاران ،مزدوران  و مرده خواران خود را سیاستمدار و فعال اجتماعی می نامند.


سیاستمدار نما ها ی  ما امروز مدافع مردم نیستند  و در پستوی  منزل خویش نهان میشوند ؛لغایت آن  روزگاری که شرایط به گونه ای  باشد که  بتوانند مردمی را که عامی میپندارند  با حیله های متعدد  فریب دهند .
اما این جاهلان واقف نیستند که خلق ؛ فاضل تر و  فرهیخته تر  از تفکر انها هستند و تمامی نیرنگ های آنان را میدانند ؛
اما شرم دارند که انها را انگشت نما، بدنام و بی آبرو کنند ؛ این سیاسیون خود خوانده  از روی جهل و نادانی به اعمال عوام فریبانه خویش امتداد میدهند.
به  خدای محمد (ص)سوگند این راه سیاستمداران مسلمان نیست این راهی که شما آغاز نموده اید جز شقاوت ،قساوت، نکبت و نگونبختی هیچ چیز را به دنبال ندارد.  جوجه سیاسیون  سرزمینم حرف از راه علی (ع )میزنند اما نمیدانند علی (ع) در باره قضاوت و رفتار نسبت شخصیتی که حتی گناه او مشهود است  به مالک اشتر نخعی چه فرمودند .


افسوس که این روز ها شاهد صف طولانی کاندیداتورهای کذاب و عوام فریب شورای اسلامی شهر در مساجد تکایا و  مزار درگذشتگان هستیم و نمیتوانم  پیشرو همه آنان قیام کنم و فریاد بزنم که عوام فریبی را تمام کنید.

یک عده از اینان که کوتوله های روشنفکر نمای فراری از لباس  روحانیتیت هستند  روز برای دین مردم تلاش میکردند و امروز برای پر کردن  جیب خود  لباس امامت مسجد را از تن بیرون آورده اند و راه شقاوت را به جوانان نشان میدهند
اینان هنوز اندر غم چانه دراز خود هستند😉😉😉

دسته دیگر که هم پیمان این تاریک خانه نشینان میباشند،
  عده ای هستند که در چند ماه اول سال هم پیاله ی چپ ها  هستند و چند ماه آخر سال جزو نیروهای راست وانقلابی می شوند ؛ این عده همواره در حال متحول ساختن شخصیت متزلزل خود هستند

با این اوصاف اعلام میدارم که تا جان در بدن و خون در رگ ها دارم در مقابل پوپولیست ها ایستادگی خواهم کرد.

گه ر به ئازادی نه ژیم مردن خه لاته بو له شم
نوکه ری و سه ر دانه واندن کاری نا مردانه یه
 سه د هه زار له عنت له وه ی وا نه وکه ری بیگانه یه




                                                                                                                    خادم و دستبوس ملت فهیم کردستان
                                                                                                                                   ((سینا غفوری))

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی